Gul__ İyi akşamlar hanımlar. 20+4 haftalık hamileyim suyum son 1 aydır alt sınırda günde 3-4 litre su içiyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? Bebek’te ya da hamilelikte herhangi bişey olurumu
avukatveanne Gul__ 23 haftalığım banada doktor sınırın altında suyun az dedi Günde koca bir bardak havuç suyu içmeye başladım suyu arttırıyormuş, birde su içmeyi 3-3.5 lt çıkardım bakalım umarım etkisi olur.
As1995 Canım bende 24.haftadan beri su azlığı yaşıyorum hastanede yattımmm düzeldi bi ara dün doktora gittim 30+1 gene su azlığı yasıyorum erken Doğum riski yüksek oluyo bol su iç ve istirat et mümkün oldukça gezme