Lacinfatos Merhabalar henüz 5.haftalardayım midem sürekli olarak bulanıyor kusma derecesinde değil ama içten içe bulantı çekiyorum yemek yapamıyorum yemekte zorlanıyorum bunun sürekli olması normalmi ??
aylul0 Lacinfatos evet artan hormonlar sebebiyle malesef bunları yaşıyoruz, benim de öyle gün içinde sürekli bir bulantı var kusacak kadar değil ama yine de iştahımı kesti, kahvaltı ve akşam yemeğini zorla yiyorum mecbur.
Mutiess Lacinfatos 12+2 haftalık oldum hala mide bulantım var doktorum bana priliam dr yazdı o bir nebze rahatlatıyor 🙏🏻
Boncukgiller003 Ay ben 10+4 oldum hala mide bulantısı kusma var 🙄 Hergun olmuyo arada oluyo ama olduğu zaman da afedersiniz kusmaktan kaburgalarım ağrıyo 🙄
Nurbahars 18 hafta bitiyor her sabah kusuyorum ilaç olarak prilamdr kullanıyordum iyi geliyor ama kendimi gün içinde iyi hissetmiyorum yan etkileri çok oldu bende mecbur bıraktım kusmaya devam 😭
fhozknk 10 haftalığım 6 haftadır ne yemek ne su şuan bile mide bulantısından yanımda poşet tutuyorum aniden çıkar diye. Bıktım artık sürekli istifra etmekten 😢 hiç bir hap işe yaramıyor.
Kubraklnc Haftadayım hala bulantı kusma var ama korkmayın kızlar benimki genetik galiba annemde 9. Ayına kadar bulantı yaşarmış 🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun
Fatma74 13 haftalığım bende 1 hafta kadar bulantılar gitmişti ama yine geldi malesef .Bende kusma poroblemi var çok nadir kusuyorum😔 kusabilsem rahatlıcam ama malesef 🤦♀️
Nuray23 Lacinfatos normal canim allah yardimcin olsun. Ben 12.haftaya kadar kustum hergun 5 6 kere kusuyodum hic bisey yiyemiyodum da yapamiyodum da. Cok sukur gecince cok rahatladim seninkide cok uzun surmez insallah👍
busraoguzhan Bulantıya bide baş dönmesi göz kararması eklenince çok kötü oluyo 6+2yim şuan çok kötüyüm ağzım susuzluktan yapış yapış oluyo ona rağmen su dahi içemiyoruum prilam bende kullanıyorum ama faydalar faydasız çareler çaresiz 🥺