Kızlar göğsümün tam ucunda bisey çıktı yani 4 aydır falan var bu arada 36 haftalik hamileyim ben sut birikmesi falan gibi algıladım basta ama baktim gecmiyo iyicede belirginlesti ne kadar diym sizeee kuş gozunden biraz büyük neyse baktim gecmiyo bide belirginlesti iyice bende dedim acaba iltihap mi sonucta doguma az kaldi ve cocuk emecek zararli bisey olmasindan da endise ediyo insan dun cildiyeye gittim bakti ama kist veya yag bezesine benziyo genel cerraha gorunmen lazim dedi boyle bisey yasayan varmı herhangi birinizde boyle bisey cilan eden oldumu acaba ...