12345649 bwn ankarada oturuyorum canım eger nts de agrın cıkarsa ve bi sıkıntı olmazsa devlet de catı öuanesı yapmıyorlarmıs belli bi zamana kadr tabı bu doktordan doktora da degısıyormus biz 39+1 olduk hala catı yapmadı hanı en azından bı kere yapsa acılmam var mı yok mu yada rahım normal doguma musait mi degil mı ona göre bakıp sezeryan olunuyor ama devlet dr maşesf 42 kadr bekletıyorlar