AybukeEfsun Herkese merhaba 5 buçuk haftalık hamileyim. İlk kontrolüm Ankara şehir hastanesinde yapıldı ancak çok memnun kalmadım. Devlet yada üniversite hastanelerinde doktor önerileriniz var mı? Şuan için özel hastane düşünemiyorum.
Nursahcan AybukeEfsun kzuum ben 39+1 oldum ilk gğnden beri samı uşus beştepeye gidiyorum allaha sulur hıc sıkıntı yasamadım randevuda zorluk cekıyorum fakat sabah erken gidince muane oluyorum arkadasıö burda doguö yaptı normal de sezeryanda yanına firefekatcı slınıyormus ve cok ilgililermiş kı bende ilgili olduklarını dusunuyprum