Merimex 20 haftalık gebeyim sağ kasigim sertti bebek orda sandım elliyim dedim ve hafif bastırıp elleyince acıdı ne olabilir lütfen yardım korkuyorum
Mina01 Merimex acile git bence bebek olabilir orda ama allah korusun sıkıntı da olabilir 35haftaligim hiç öyle bişey olmadı
Balapan Merimex acaba tuvalet problemi yaşıyor musunuz ? Arkadaşım böyle bit şikayet ile gidince gazdan ve kabızlıktan olduğunu söylemişler
ferhunde Merimex benim miyomum var arada boyle sertlik oluyir karnimda aciyor.belki oyle bisey olablir tabi ama bebek hareketlerini kntrl edin.hareket hissetmezsiniz acile gidin
Yenianne001 Merimex canım ben 16 haftalığım bilmiyorum üste kalsın diye yazıyorum panik olma derin nefes al, tatlı bir şeyler ye belki yer değiştirir. Geçmiş olsun
Merimex Balapan bugün büyük tuvalete hiç çıkmadım ama öyle bir sancım yok dokununca sert olduğunu ve acidigini hissettm
Merimex Bir_Prenses_Annesi Rojda24 Ecepinar55 Bir_Prenses_Annesi Zumra45 Mom046 acile gittim gördük miniği iyiydi herşey yolunda bı sıkıntı yok hissettigim rahimmiş :) Yenianne001
Merimex ferhunde daha yeni hissetmeye başladım düzenli değil yani hareketleri sürekli de hissedemiyorum ama deniyim.
Bir_Prenses_Annesi Merimex 30 haftalıqım ve qünlük 4 5 defa o sertliqi hissediorum miniğim kendine yer açıomus normal dedi doktorum ama o haftalarda yaşamadım tedbir amaçlı bir hastaneye qidebilirsiniz 🌸
Rojda24 Bir_Prenses_Annesi bende bazen hatta hemen her gün bi yerde toplanmış sertlik hissediyorum 27+3 üm bu hafta normal midir acaba
Bir_Prenses_Annesi Rojda24 Bel ve kasık aqrısı yapmıosa normal dedi doktorum bebek kendine yer açmak için sertlesiomus ama yinede doktorunuza söleyin maqnezyum eksikliqinden de olabiliomus 🌸
Ecepinar55 Merimex önce sakın ol canım belki gaz sıkışmak olabilir .kanama şu gibi şeyler yoksa endiselenme