Selamlar,
3 ay önce 47 kilo ile ikiz bebişlerime hamile kaldım. Şuan 48 kiloyum ama karnım 5 aylık gibi büyüdü. Doktorum bebeklerimin boyunun çok normal olduğunu güzel geliştiklerini söylüyor ama zerre kilo alamıyorum ben. İlk aylarımda bile bulantım olmadı sürekli bir şeyler yedim fakat midem yanmasın diye küçük porsiyonlarda sık sık yemek yiyorum. Meyve , çiğ kuruyemiş ,et ,balık ,sebze tüketiyorum genelde ama hamurişi , tatlı , ekmek, makarna gibi şeyler yemiyorum pek bu yüzden de kilo almıyorum. Benim gibi zayıf beden ile hamileliğini geçiren var mı? İştahım daha da açılmaya başladı 3-5 kilo alırım gibi geliyor ama ikiz bebekleri nasıl taşıyacağım endişeliyim.