Astadavistabeybi Ya kızlar büyük tuvalet hissi neden oluyor doğum belirtileri ne veya açılma belirtisi mi bu ? Benim zaten 28 haftalıkken 1 cm açılma ile yatışım vardı bu şimdi aynı şey mi ? Şuan 34 teyim
NeslihannK Astadavistabeybi Kuzum büyük tuvalet hissi baskı ve ıkınma hissi doğumun başlangıç belirtisi madem boyle bi tehliken de var hastaneye git bence hic bekleme ne olur ne olmaz icin rahatlamış olur
Astadavistabeybi NeslihannK 2 gün önce oldu birde bugün birdaha olursa doktora direk giderim korkudan ölüyorum ben nasıl doğurucam 🤷🏻♀️
NeslihannK Astadavistabeybi eğer kabizliginda varsa tuvalete girip ikinma sancılarını kontrol et. Kiz ne var doğurmakta Korkma 🤣 Ah Benimki de biraz belirti gösterse de doğursam artık 🤣