Merhaba sevgili anneler ve anne adayları,
bende hamilelikten önce de gastrit ve reflü vardı. Gebeliğin ilk 3 ayı hatta 4 ayı yoğun kusmalar, bulantı ilaçları, kilo verme ile geçti. Ancak 6.aya girdim mide yanması ve ağrıdan beslenemiyorum. Gebeliğimin başından beri lansor ara vermeden kullanıyorum. Ama o bile artık fayda etmiyor. Ne önerirsiniz? Bunun ilacı doğum mu olacak sadece ?