Fatmatt Arkadaşlar kesem iyi durumda beş haftalık hamileyim fakat doktorum beta yavaş ilerliyor dedi… Var mı böyle olan en son yaptığımızda 2400 dü beş gün sonra 4487 oldu ilerleme var ama doktor yavaş dedi böyle olup sağlıklı hamilelik geçiren var mı
zlmtlg Fatmatt benim de 5 haftada kanama olmuştu ve beta ya bakmışlardı bu sebeple ama yeterince artmamıştı doktor herkeste aynı ilerlemeyebilir 7 haftaya kadar bekleyelim dedi cok sukur 7.hafta da kalp atisi duyduk içini rahat tut başka doktor daha erken kürtaj yapacaktı iyiki onu dinlemedim
Nurayademir Fatmatt ben de bugun 6.hftama girdim ama ilk öğrendiğimde 5 haftalıktım betam 1172 cıkmıstı yeni oluşmuş demişti doktorum pazrtsi bidaha gideceğim bakalm