Balum bende adetime 9 gün kala yaptım sanki tek ben görüyordum çizgiyi o gün kan verdim pozitif çıktı adetim geçtikten sonra bir daha yaptım daha netti çizgi yani suan kimse görmüyor olabilir bende test çubuğumu herkese atmıştım kimse yok falan filan diyordu ama bende belirtileri vardı ve hissediyordum 🤷🏻♀️