DilanArven Minikmucizem1 29. Haftaydi galiba, sonra utuledim kaldirdim dolaba. 32. Haftada da cantasina basladim ufak eksiklerle 33 te tamamladim herseyini
Gozde_ Minikmucizem1 30. Haftadayız bende yıkadım yarında ütüleyeceğim inşallah 🤗 hurca koyup kaldıracağım tozlanmasınlar diye ☺
esma06 Bende 32.haftamda yıkadım ütüledim hastane çantamı da 35. Haftamda hazırladım hala aklıma bişeyler geldikçe katıyorum. Son 10 günümüz kaldı nasipse
Asrinbaby Bence 33 34. Haftalar gibi yıkamak daha iyi hem kokusu gitmez hem daha yeni yıkanmış olur 1 ay önceden bile erkende nolur bolmaz diye yıkamakta fayda var.