Patataaylin Kızlar az once tansiyonumu ölçtüm 11/7 çıktı iyi hoş ama kalp atim hızı oluyor ya altta o 107 çıktı normal de 80-100 olmalı diye biliyorum. Biraz korktum açıkçası 😢😢
Esoo0698 Patataaylin Bende aynı dertten kanama dolayısıyla hastaneden yattım 4-5 gün falan hergün tansiyon nabız ateş falan ölçüyolardı sürekli kalbimin hızlı attığını fark ettiler nabzım 128-130 çıkıyordu hep 26+5 hamileyim kardiyoloji bölümüne yönlendirdiler sende git bence canım
Patataaylin Esoo0698 araştırmadan geldim şimdi hamilelikte 120 ye kadar normal telaş yapma hiç dedi. Eğer kendini çok yorarsan 140 130 olabilir dedi