Benimde bebeğim de sarılık vardı bir hafta sonra kontrole çağırdı hastaneye yatırmadı gittim ve 13 e yükselmişti bir daha kontrole çağırdı ve bol bol emzir dedi 2 hafta sonra gittiğimde geçmişti keşke yatmasına izin vermeseydiniz çünki yanınızda olsa bol bol emzirip daha çabuk geçmesine neden olırdu ama korkmanıza gerek yok 10 bebekten 7 sinde oluyor bu