Havvaoz Fatosdvrc ben Şafak hastanesine gidiyorum canım irfan beye çok iyi bi hekim ücreti de uygun 60 tl muayene
Fatosdvrc MinikMucizeninAnnesi hmm hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah tek doktormu var orda yoksa farkli doktorlarda var kı muayene ucretide uygunmuş baya
MinikMucizeninAnnesi Fatosdvrc 2 doktor var irfan bey ve diğeri bi bayan ama bayan doktoru tercih etmiyorlar pandemiden dolayı içeriye eş falan kimse almıyor. İrfan bey alıyor o yüzden tercih en çok o ediliyor sanırım
Fatosdvrc Havvaoz merak ettgim bisi oldu da randevu alıp mı gidiyorsunuz yoksa oraya istedginiz saatte gidip muayene olabiliyor musunuz
Fatosdvrc Havvaoz arnavutköy devlet hastanesinin neresinde kalıyo o civarlara yakin mı cnku ben hadimköyde oturuyorum