Bende arnavutköyde oturuyorum banada irfan bey ile ilgili bilgi verir misiniz ben daha önce kanuni Sultan Süleyman hastanesine gidiyordum riskli gebelik olduğu için doktor artık riskli değil yakından bir hastaneden doktor seçip takibini yaptırabilirsin dedi bende irfan beye gitmek istiyorum