Merve2 bence herkes o kadar değişik ve modern isimler koymaya basladı ki eski isimler değişik kaldı cünkü her yerde aras ayaz berke berre alya .. en azndan ben öyle düşünüyorım mesela ali ayşe fatma koysak ilerde cocuklarımızın jenerasyonunda cok değişik kalacak😂 ama her seyden önemlisi kütfen anlamını araştırıp koyun. Ben asaf akif asım gibi isimler düşünüyorum koyacagım diger isimle uyumlu size de fikir olsun🙂