MihricanA dogumda sıkıntı olabiliyormuş 😔 normal doguma engel olabiliyor. gebelikte kanama oluyor.erken dogum riski oluyor. Dogumda kan kaybi cok oluyor. sezaryende de plesantanin durdugu yere bagli sıkıntılar olabiliyor vs. ama bunun da dereceleri varmis. Az riskli cok riskli diye.insallah sıkıntısız atlatırız🥺 surekli takip edilmek gerekiyormuş doktor oyle dedi. Sizin kac haftalik