Mucizeeemmmmmm normal canım benimde o zamanlar doğum pozisyonu aldı kasık agrısı yapıyor başta sırtınıda göbeğin tam ortasına koyuyor ayakları ile de kaburgalarına vuruyor bir kaç hafta sonra kasıklarında ki ağrı geçiyor vucudun alışıyor normal doğum pozisyonuna girmesi çok iyi demişti doktor bana hatta erken girdiği için şanslısın demişti saglıkla doğsunlar inşallah biz 36 hadta olduk hala o durumda 🌼