15 gün önce bende de oldu. Önce acile gittim tek kullanımlık şase verdiler, gece yatmadan içiyorsun ve 3 4 saat tuvalete çıkmıyorsun. 2 gün rahatlattı beni ama 2 günden sonra yine tekrarladı, bu defa kendi doktoruma gittim yine test yaptı ve tavan yapmış enfeksiyon dedi. Antibiyotik verecekti fakat benim alerjim olduğu için sadece yine 1 kullanımlık şase ve 3 gün boyunca günde 3 defa kullanmam için bir antiseptik verdi, 3 gün sonunda tahlilim temiz çıktı. Şükür şimdi iyiyim. Tabi bol su içmeyi asla bırakma