Kızlar merhaba bende aranıza yeni katıldım.😊 Benim daha önceden beneğim 3,bucuk aylıkken karnımda öldü. 😞Daha sonra 6haftalıkken kan pıhtısı yüzünden düşük yaptım. 😞Şimdi 4haftalık hamileyim.😊 iğne ve coraspin kullanıyorum. Doktor zayıfım diye (49kiloyum) coraspirini bir gün iç bir gün içme dedi. Benim durumumda olan varmı 😞