Burcinagiir korkmanıza gerek yok bende 33 haftalık gebeyim. Bebegimde 2 kat kordon dolanması vardı doktorum korkmamam gerektigini sorun olmayacagini bebegin çok hareketli olduğu için dolanma oldugunu söyledi. 2 hafta önce gittigimde birini açmıstı tek kordon dolanması kalmisti 3 gün öncede kontrole gittik çok şükür onuda açmış yani demem o ki canm kendiliginden geri açıyolar kordonu korkma stres yapma doğum haftası olmadığı için zararı olmuyormuş.