Bunda Yok artık denecek bişey Yok arkadaşlar ilk zamanlarda sıkıntı olmazda son iki ay dikkat etmek lazım karın sertleşiyor süpürgeyi itip çekmekten dolayı bi nevi ıkınıyorsunuz çünkü. Bel ağrısı da cabası. Tabi bu Anne adayına da bağlı eğer büyük bi göbeğiniz yoksa çok rahat devam edersinz