melekkizim_00 Kızlar bugün 3. Gün ama inanılmaz yoğun bir kanamam var normalde hiç böyle olmaz sizce normal mi?
Happybsrn melekkizim_00 bnde bu ay çekildim rahim filmi pazar günü adetim rahim filmndsn kaynaklı mı oluyor böyle sanmam🤔
melekkizim_00 Happybsrn normalde 3. Gün hafifler ve çok ağır kanamam olmaz ama inanılmaz kanamam var bu ay anlamadım 🙄
Happybsrn melekkizim_00 yaa bilmiyorum ki bilen birileri çıkar belki takma kafana bişey olmaz ki bnde bazı ay çok bazı ay normal olurum
Ftmgl12 Bende çekilicem rahim filmi acaba böyle yoğun kanama mi oluyor o verilen ilaçtan kaynaklı ? Merak ettim
Sivasss Ftmgl12 kanama 1 2 gün çok az leke gelip bitiyor kormayın ilk çekilince biraz fazla gelir ama sonra geçer orkid olsun yinede yanında
mucizemelif12 Cnm benimde aynı oldu diğer ay çok kanamam geldi çünkü rahim filminde rahmin biraz daha açıldığı için o ilacida veriyolar ya sana o yüzden kanaman fazla diğer ay hiç bişi olmaz normale döner aynısını yasadim