Gizemmmmmmkync Kızlar merhaba. Transferden sonraki 8. Gün betahcg 56 çıktı bana düşük geldi herkesin çok yüksek duyuyorum. Doktor normal dedi ama sizin nasıldı
mercimeginanne Gizemmmmmmkync kişiden kişiye değişir o bence siz artışı takip edin 2 kat artıyorsa sıkıntı yoktur hayırlısıyla… bnm 8. Gün 99,1 di
Alwayshope Gizemmmmmmkync benim 9. Gün 99 du doktorum 9. Gün 50 üstü iyi bizim için demişti önemli olan iki gün sonra iki katına artması
Neslihan1903 Gizemmmmmmkync benim 11. Gün 89 du o önemli bir şey değil 2 günde bir iki katına çıkması önemli hele adetin geçince dahada çok yükseliyor 🤗
Gizemmmmmmkync Neslihan1903 bugün 10. Gün canım 147 çıktı. PAzartesi tekrar vereceğim. Doktor güzel dedi 😊
Mom86 Gizemmmmmmkync kuuzm bugün bir Dr denk geldim Instagram’da kadının 11 günü ,47 çıkmıştı ,3 günlük embriyo diyordu olması gereken beklenen bir değer dedi bence seninde iyi 8 olmasına rağmen orda kadına 2 gün sonra tekrar bak demişti
OzelS Gizemmmmmmkync canım tebrik ederiö yeni gördüm daha değerin gayet normal benimde 7. Gün 48 çıktı çokta güzel ilerledi seninde gayet iyi değerin 🥰🙏
Gizemmmmmmkync OzelS inşallah benimde güzelce ilerler canım 8. Gün 56 10. Gün 147 çıktı bakalım 12. Gün bi daha vereceğim 😊
Gizemmmmmmkync Mom86 canım ilki 8. Gün 56 çıktı ikinci testim 10. Gün 147 çıktı pazartesi 12. Gün 3. Testimi vereceğim 😊
Esra-dmr Gizemmmmmmkync benim ilk test 12.gğn yapılmıştı 512.50 çıktı ama benim gebelik ikizmiş o yüzden yüksek görünmüş