Msltms Kızlar taç ve terlik getirttireceğim sizce güvenli mi? Bide terliğin kalıpları nasıl acaba normalde 38 giyiyorum ama 39-40 mı alsam bilemedim yardımcı olur musunuz ?
Nursahcan Msltms canım ben iki terlik götürcem hastaneye bi odada giymek için bide cıkarken ayakkabı zormolur diye düşündüm 39 numara aldım ama az bucuklu mu alsam dedım benm sımdıden ayagım şilti doguöda dhaa cok sisiyor us