Pelin000 Merhaba kizlar bir kac hafta once esimden bana gecmis enfecsiyon yilac kulandim ama hala ara ara yanma oluyor vajinamda ne kulanmaliyim bilgisi olan var mi?
Ayseege6156 Pelin000 canım bunu doktoruna danışmalısın bence herkesin bünyesi farklı belki burda kullananlar yazacak sana fakat sana zararı olucak en doğrusu doktorunuza danışmanız enfeksiyon riskli çünkü
Pelin000 Ayseege6156 anliyorum doktorumun yaninda sadım var ama bir ay sonra gecen gun gitigimde yanma yoktu o yuzen bir ay sonraya verdi sat
Ayseege6156 Pelin000 eğer doktorunuzun numarası varsa arayın sorun yada hastahaneyi arayıp odasına bağlatın o şekilde sorun mutlaka daha gitmenize var sanırım