Iraz evet arkadaslarin da bahsettigi gibi tekrar tekrar olan var maalesef ve ilkinde bagisikligimiz 10’dan 5’e dusuyorsa sonrasinda giderek daha da dusuk seviyeye geliyor. Tekrarlarda agir atlatilma sebebi de bu anladigim. Tabi o arada bunyemizin hic idrar yolu enfeksiyonu, grip, nezle, soguk alginligi falan atlatmadigini da varsaymamiz lazim oyle seyler de gelirse durum vahim. Daha cok dikkat etmemiz lazim sanirim atlatanlar olarak 😔