Benim suyum çok ötesi çoktu, o kadar çoktu ki yolda yürürken su fazlalığından karnımın gerginliğinden yürüyemiyordum, 37 haftaya kadar gittiğim doktor bana ne şeker yüklemesi yaptı ne suyun fazla risk arz ediyor dedi hastane ve doktorumu 37 haftada değiştirdim doktorum bana suyun çok fazla olduğunu gebelik şekeri olabileceğini söyledi meğer ondan sıkıntı yaşıyormuşum, şimdi senin haftan kaç tahlil yapıldı mı ve doktorun ne diyor bu konuda? Bir de sen nasıl hissediyorsun kendini suyun fazla olmasından dolayı?