Kızlar dün çatı muayenemi oldum, kimseyi de korkutmak istemem ama biraz zorlandım kendimi de kastım zaten çok. Doktorum ilk ultrasonda plasentamın rahim ağzına yakın olduğunu, bebekte büyüdüğü için her an kanamam olabileceğini söyledi. Çatı muayenesinden sonra da çatımın dar olduğunu bebeğin bu yüzden kanala inemediğini bir de kendimi çok kastığım için sıkıntı olabileceğini söyledi. Haftaya gel yine çatı yapalım duruma göre sezeryanla alırız dedi. Bu zamana kadar iki doğum şekli içinde arada kaldım hiçbir zaman birine yakın hissetmedim hayırlısı hangisiyse o olsun dedim. Şimdi kafam çok karıştı bu kadar handikapa rağmen normali denemeli mi sezeryana direk gün mü almalı, çatıyı da bir daha yaptırabilir miyim ondan da emin değilim. Uzun oldu kusura bakmayın 🤷🏻♀️ Bu durumda olan doğum yapmış yada yapacak bi arkadaş varmı?