Busrayildirim ben tıp fakültesinde bir çok kadın doğum doktorlarına muayene oldum.. O zamanki gebeliğim maalesef düşükle sonuçlandı.. Şimdi ise çok yeni yaklaşık 5 haftalık hamileyim şimdiki gittiğim Dr.ise vatan hastanesi hilal berber kireçci ilgi alaka memnuniyet çok iyi