Hilalsny Arkadaslar sizce hangi isim bebisimiz 7 aylik bu zamana kadar karen diyorduk ama esim bugun pera ismini görmüş cok begenmis pera koyalim diyo cok kararsiz kaldik :)
NeslihannK Hilalsny Kuzum olsaydı Bizde Efnan Pera koyucaktik 💕💕💕 Çok hoşuma gidiyo Pera ismi. Oğlum olucak Baybars 🤗🤗💙
Hilalsny Gulsen4224 baya arastirdik aslinda ama esim de bende cok duyulmus cok fazla kullanilan isim istemiyoruz :)
Hilalsny Ebru9120 evet yabancılarda cok kullaniyo ingilizler almanlar ders kitaplarinda bile var :) ikisininde anlami guzel gibi aslinda. Bide soylenisi kulaga hos geliyo mu onlari da düşünüyorum
Gulsen4224 Hilalsnytabi cnm size kalmış sonuçta sizin evladınız aklınızda kalmasın koyun 🥰bebeğinize isim boncuk sağlıkla kavuşun 😇
Hilalsny NeslihannK efnan ne demek canim ilk kez sende duydum. Cift isim.koyalim diyoruz ama.karen ve pera uymuyorlar birbirine :)
Hilalsny nev_hena yaaaa benim de icim karene daha cok isindi gibj ama esimde peraya cok isindi cift isim koyalim desek karen pera uymuyo 😂