Gozd12 benimde öyleydi bir dönem neredeyse su içtikçe sadece midem bulanırdı, bende hep sulu meyve ve sivi seyler tüketerek dengelemeye çalıştım neredeyse hic kati yemedim diyebilirim, cay kahve cok icmekte vücuttaki suyu atmaya sebeb olduğu icin kesmiştim onlari tamamen.. Soguk suda gaz yapıyor hafif ılık su icerek çözdüm ferahlatir gibi hissettirsin diye. Limonlu su yapip ya da tarcin atıpta icebilirsiniz diye de söylemislerdi.Birde tek seferde degil yudum yudum yavasca vucutta tutabilmek icin bu sekilde icilmesi tavsiye ediliyor, sevgilerimlee❣️