Şuan tam 5 haftalık görünüyorum 2 gün önce kan verdiğimde 293 dü bugün verdim 400 çıktı yani az bir artış var 2 katı değil. Pazartesi tekrar kan vereceğim iki katına çıkar mı? Böyle bir durum yaşayıp iki katına çıkan var mı , dış gebelik gibi bir durum olur diye korkuyorum inşallah yoktur Allah kimseye yaşatmasın ya