Merhaba kızlar öncelikle herkese sağlıklı günler diliyorumm. 17+6 olduk innate omega 3 lü multivitamin kullanıyorum ama içtikten sonra bütün gün çok afedersiniz genzime hep balık kokusu geliyor sanki balık yemişim içimde çürümüş kokmuş ne yapsam geçmiyor ağzımın tadı hiç kalmıyor. Siz kullandığımızdan memnun musunuz doktora gidip değiştirmeli miyim bilmiyorumm