Kızlar bizim hastane çıkışlarımız bile 0-3 ay. Yenidoğan pek birşeyimiz yok. İnternette yenidoğan 3lü tulum gördüm boyu 56 santimmiş. Alsam mı acaba ? Yani doktor her kontrolde uzun bir kız olcak dediği için yenidoğan almayayım dedim ama 0-3 ay da çok bol olur diyorlar. Ne yapsam çok kararsız kaldım. Tulum yerine alt üst takım mı alsam yada ne dersiniz ?