Momlove Hanımlar isteğe bağlı sezeryan yaptırmayı istiyorum normali gözüm yemiyo bu durumda doğumu istediğimiz tarihe alabiliyomuyuz? 38+2 de evlilik yıl dönümümüze geliyo mesela o tarihte yapabiliyomuyum nasıl oluyo süreç
brcbr Momlove benimkide isteğe bağlı olucak.38+1 im şuan doktor pztesi akşamı yada salı sabahı duruma göre alırız dedi.doktor ne zaman uygun görürse yani😊