Nusyaa bende 3 buçuk yıllık evliydim hiç bir sorun olmamasına rağmen hamile kalamadım tabi bi kaç doktor tüplerin kapalı bi kaçı açık dedi yani tam anlamıyla bir teşhis konmadı. Bizde tüp bebek yaptık ilk denemede tuttu şükürler olsun ikiz gebelik şu an 32 haftalık hamileyim, özelde yaptık tedaviyi