Bebegmhazal Kızlar doğumdan sonra hangisini kullanmalıyız depend sezeryan sonrası öneriliyor dikiş yerlerini kapattığı için. Hasta bezi çok kaba duruyor sanırım. Ped de yeterli olur mu ki ne önerirsiniz
Busracobann Bebegmhazal depend bulamamıştım acil dogum olunca can bebenin külot bezini almıştım ben oda depend gibi çok kullanisliydi sezeryan doğum yapmıştım
1PrensAnnesi Bebegmhazal gayet tabi ped yeterli gelir sık değişirsiniz depend rahatlık açısından öneriliyo külot gibi diye
Bebegmhazal Mervetekmn depend almıştım hemşireler kullandirtmadi ilk doğumumda. Sezeryan sonrası dikiş yerlerinde iltihapa yol açıyormuş
Ebru9120 Depend aldım ama normal ped de koydum hastane çantama kanama yoğunluğuna göre kullanicam ama depend çok öneriliyor kullan at olması da iyi.
ArasMom34 Bebegmhazal bende sezeryan oldum depend aldım kullanamadım dependin ped gibi olanı var birde e bebekte lohusa pedi var oda iş görüyor ben onu kullandım dikiş yerine denk geliyor depend kilot