Kubra8989 Şehir hattanesine gidiyorum bugun randevum vardı ilk defa Fatma salihe gün aldım kilosunu söylemedi bebeğin gecen aylarda da söylemediler bir bana mı söylemiyorlar giden arkadaşlar bilgi verebilir misiniz lütfen
tbmn Kubra8989 Bazen çok ilgililer bazen de tam tersi oluyorlar bende geçenlerde Fatma hanıma gittim çok ilgiliydi şans mı desem o an doktorun psikolojisi mi desem bilemedim
Kubra8989 Ayferol0 zahmet oluyor herhalde ya çıldırcam vallahi adam akıllı doktor yok herhalde orda herkes memnun çogu kişiden ama ben gidince agızlarını bıçak açmıyor soruyorsun cwp yok
Kubra8989 Homeless20 cihazlar yanıltıcı dedi doktor eksik yada fazla söylüyor vs dedi de orda çıkanı demesi lazım şimdi bunun için kapı kapı hastane hastane gezecek halim de yok ağrılarım var dalga geçiyorlar hepsi ya
Homeless20 Kubra8989 gerçekten söylemesi gerek eksik yada fazla ne çıkarsa çıksın yani sanki her makine doğru mu ölçüyor
Kubra8989 Homeless20 necati beyi de övüyor diye gittim 2 hafta önce oda ne sorsam cwplamadı bende var sorun sanırım artık Başka doktora şans deneyim bari
Akdgnayca Ben necati beye gidiyorum gerçekten cok memnun kaldım kendısınden cinsiyetini söyledı herseyini çok ayrıntılı ve güzel bi şekilde anlattı
Yarenim2020 Bende hem necati beye hemde fatma hanıma gittim ikisi de çok ilgiliydi fatma hanımı özellikle çok beğendim çok çok ilgiliydi kilosunu da söyledi ve cihazın yanıltıcı olabilceğinide ekledi