Arkadaşlar dün hastaneye corona testi ve kan testi yaptırdım beta hcg 27 corona testim de pozitif çıktı adetime daha 5 6 gün var yaklaşık bide pıhtılaşmadan dolayı 1 kaybım var kan sulandırıcı iğneye hemen başlasam mı haftaya değer artınca mı başlasam bilemedim