Htc77 Merhaba güzel anne adaylar😊 Ben 23 haftalık gebeyim ve sağ kalçamda iltaplanma ve sıvı birikimi oluşmuş ağrım çok oluyor. Benim gibi bu hastalıgı yaşayan var mı?
Selma23 Htc77 geçmiş olsun bende 23 haftalık gebeyim ama benim sol kalçamda agrı var iltihaplanma oldugunu nasıl anladınız acaba
Htc77 Selma23 doktora gittim mr çekildi sizin sol bacakla birlikte sol kasıgında ağrı varmı Selma23 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun
Selma23 Htc77 yok hayır kasıgım da bir şey yok şimdilik çok şükür haftalarımız çok erken inşallah bizi çok zorlamaz agrılarımız acaba bebeginizin cinsiyeti belli mi
Selma23 Htc77 cinsiyeti de şundan dolayı merak ettim kız çocuk sol kalça agrısı yapar deyip durdu çevremdekiler ☺️
Selma23 Htc77 evet o zaman bebeginiz kız ise çok normal içiniz rahat etsin ☺️şaka bir yana hayırlı evlatlar olsunlar inşallah sevgiler