Eeliff_ Kızlar üç ayımı doldurdum şükür doktor bunları verdi ama iki gündür içiyorum ve yarım saat içinde geri çıkarıyorum böyle bişey yaşayan oldu mu doktoruma yazdım cevap bekliyorum bu arada
Rmys11 Eeliff_ decavit benideçok kötü yapıyordu kıdem aşırı bulanıyordu sürekli çıkarıyordum sizede dokunuyor demekki doktorunuzla söyleyin değiştirsin olmadı hapı
Hnfesin Eeliff_ bende bi kutu kullandım dediğiniz gibi içtikten snra hemen kusuyordum anında doktor kesti vermedi zaten doktoruna danış
icegul Eeliff_ evet decavit bana da yaptı. Ben yatmadan önce içiyorum. Çareyi onda buldum. Sonuçta vitamin
Eeliff_ Rmys11 yaa gerçekten mi hamileliğim ilk üç ayı sadece bi kere kustum bunu içtiğim iki gündür kusuyorum çok illet bi ilaç ya çok teşekkür ederim bu arada❤️
Rmys11 Eeliff_ bende sonradan fark ettim hamilelik ten sanıyordum bulantıları hamilelik ten sonra 1 defa o ilacı içtim öylesine yüne aynı bulantı baş dönmesi kusma başladı
pinar55 Eeliff_ daha dün içtim akşam çok kötüydüm ama ilaca bağlamamıştım bugün içmeyip deneyeceğim kendimi
Eeliff_ Rmys11 ben de ilkte öyle düşündüm ama hamilelikten olsa ilk üç ayda da olurdu diye düşündüm bunu içince kendimden geçtim buna bağladım direk
Esilagms77 Benim de aynıydı mide bulantısı baş dönmesi ilacımı değiştirdi doktorum suan kullandığım hiç bişey yapmıyor ama decavit içince çok kötü oluyordum .
Eeliff_ pinar55 ben de dün şüphelenmiştim bu gün tam emin oldum bi deneyin bakalım size de ilaçtanmıymış