19231923 Benim hesaplamam da 8.30 ay oluyor ama program da 7 ay 28 gün yazıyor ben şimdi kaçıncı ayıma girdim ya 🤣🤣 8.30 sam daha önümde 40 gün gözüküyor 10 ayda mı doğurcam ben bu hesaplamalar niye karışık ya 🤷♀️
may2021mother 19231923 program doğru söylüyor. 8 buçuk aylık değil 7 ay 28 günlüksün. Bir ayı 4 hafta olarak hesapladığın için bu hataya düşüyorsun. Eğer öyle olsaydı 1 yıl 48 hafta olurdu. Ama 1yılda 52 hafta var.
Papi 19231923 aslında karışık değil bir ay 30-31 gündür siz hafta hesabı yapınca bi ay dört hafta diyorsunuz ve ay 28 gün olmuş oluyor. Arada kayıp olan 2-3 gün oluyor. Bu yüzden sizin mantığınız 40 hafta her ay 4 hafta 10. Ay oluyor ama eksik günler var.
Mervetekmn 19231923 8,5 ay oluyor diye bılıyorum ben 35.hafta bıtınce 9.aya gırıyoruz dıye soylenmıstı bana
Papi Mervetekmn sizin dediğiniz ayı doldurmak gün almakla alakalı. Sistem 7 ay 28 gün dolduğu için onu söylüyor evet bi kaç gün daha geçince bebek sekiz ayı doldurmuş dokuzuncu aydan gün almış olacak ama dokuz aylık diyemeyiz o bebek için
elifbarcin65 19231923 2 gün sonra 8 aylik olacaksiniz Bazilarinda 40 haftaya kadar sürüyor hamilelik 38+4 tam 9 aylik yapiyor
Mervetekmn Papi [url=https://hizliresim.com/bBgMF2][img]https://i.hizliresim.com/bBgMF2.png[/img][/url] Ben burdan ve bı tarz çok gördüm tam bende bılmıyorum
Freedom01 19231923 Tam 30 haftalikda 7 ayi tamamlayip 8 aya geciyorsunuz. 34+2 haftalikta 8 ayi tamamlayib 9 ayiniza geciceksiniz. 38+4 haftalikta 9 ayinizi tamamlamiw oluyorsunuz. Geri kalan 10 gun de 10 ayinza gecmiw oluyorsunuz zaten
Mervetekmn 19231923 [url=https://hizliresim.com/2mQQhM][img]https://i.hizliresim.com/2mQQhM.png[/img][/url]
Nesse86 19231923 Sekizinci ayin bitmek üzere demek 35 haftayla beraber dokuzuncu aya giriorsunuz demek.
aybkkra 19231923 gün olarak hesaplarsanız daha doğru sonuca ulaşırsınız. 280 gün olması bu yüzden zaten bir ay 30 gün 280:30 dan 9 ay 10 gün oluyor. Yani 30a bölmeniz lazım gün sayınızı.
19231923 19231923 hepinize teşekkür ediyorum☺️ Kasılmalarım erken başladı erken doğum olur diye şey yapıyorum o yüzden takıldım biraz ☹️