Kizlar merhaba 🙋🏻♀️ 35+2deyiz oglusumla. Vucut kasintilarim yuzunden 38. Haftam dolduktan sonra Allahin izniyle sezeryana giricem. İlk gebeligim heyecanimdan cok korkum var. Ameliyathane hobim var zaten. Napcam nasil olcak diye korkumdan bebegime kavusma hayaline gecemiyorum. Dusunmemeye calisiyorum ama yine ruyama giriyor bianda gece uyandiriyor dusunuyorum boyle anlamsizca. Sizlerde durum nedir ? 😑😑