Kızlar şuan ikinci çocuğu istiyoruz fakat pko çıktı 3 oldu hala olumsuz hamile kalamadım soğan suyu içmeye başladım ama bir kaç aydır baş ağrım vardı sinüzit çıktı ve antibiyotik ilaç verdi çocuk düşünüyoruz içsem mi içmesemmi kararsız kaldım eğer zararı olursa baş ağrısını çekmeye razıyım içmiycem ve şuan adetliyim bilen yazarsa sevinirimm 😘