Prensannnemm Hanımlar devlet hastanesi kaçıncı haftaya kadar bekliyo ve artık doğurmak istiyorum desem tamam der mi 40 hafta ya gircem salı gel dedi doktor nst de sanci çıkmıyor bekliyorum öylece🤷
atescan27 Prensannnemm ben üniversite hastanesine gidiyorum 42ye kadar bekleriz gelmezse sezeryan dedi cnm nstde sancı ckiyo açıklık yok
Burcuu3761 Prensannnemm normalse 44 e kadar bile bekleten var ben mecburi sezaryen oldum şeker olduğu için 40 ta aldılar şimdi ikinciye hamileyim bakalım kaçıncı haftaya gün verecekler ben de merak ediyorum ikinciyi fazla bekletmiyorlar diye duydum
Nursahcan Prensannnemm valla kuzum 39+1 olduk hafta içi 40 olcam hala beklicez devlet 42 kadr bekletiyor acıl sıkıntılı durum olmadıgı sürece