Glsmozkn Hanımlar ben dün gece çok yemek yedim 😀 sabah kalktım öyle tokum ki o kadar temizlik yaptım hareket ettim ama acıkmadım bir taraftan aklıma takıldı bebek açıkmışmıdır acaba 35 haftalığım bu arada 🙏
nilsmother Glsmozkn dün Bn bu posttan açmıştım canım😁 acıkırmış aç kalma bişeyler yemeye çalış yinede
Seval22 Glsmozkn ben ne zaman çok acıksam bebek içerde titrermiş gibi hareketler yapıyor yemek yiyorum normal hareket ediyor sonra 😂
Masal-24 Glsmozkn gebeliğin ilerledikçe mideye baskı olduğu için tokluk hissi verirmiş sen öğünlerini aksatma bebeğin bu haftalarda kilo alımı daha hızlı kilo kaybetmesin 🙂
Glsmozkn Seval22 benim oğlan çok hareketli bir çocuk olmadı hiç ya 😂 sağı solu pek belli değil genelde gece hareketli 😂onuda tesadüfen görüyorum 😀 değişik ☺️
Seval22 Glsmozkn benimkide tam aksi 7 24 uyanık sürekli hareket halinde bulsa çıkıcak yerinden ne zaman uyuyor bu çocuk bilmiyorum gece lavobaya kalkıyorum daha gözümü açar açmaz başlar tepinmeye mübarek radar gibi acaba doğuncada böylemi olucak
Glsmozkn Masal-24 yemek yemesem bile mutlaka meyve tüketiyorum 😀 bence bebeğe kilo aldırmak bizim elimizde değil ben çok yiyenlerdenim 13 kilo aldım ama bebek şuan 2,450 ☺️ Ben şöyle bi 3 galan beklerdim 😂 eşim de ben de 4 kilo doğmuşuz 😊