Tomrisme 38+6’yım nişanım geldi ama sancım yok. Umarım çok bekletmeden gelir pamuk oğlum. Kızlar dualarınıza talibim. Allah herkesi bir avazda kurtarsın.
Edizinannesii Tomrisme ayy maşallah ne güzel ya darısı bize olsun hemencik sağlıkla al kucağına 🥰 bende 38+5 im ne gelen var ne giden tik yok😂
Fatma74 Tomrisme Merabalar kusura bakmayın benim ilk hamileliğim pek bilgim yok bu konuda nişanım geldi ne dmeek oluyor . bi kaç kere daha görmüştüm blokta.
Tomrisme Edizinannesii 🥰 amiin inşallah hepimiz sağlıcakla kolaylıkla alalım ha geldi ha gelecekler ♥️
Tomrisme Fatma74 merhaba doğumun yaklaştığına haberci sümüksü yapıda pembemsi ya da kanlı akıntıya deniyor. Nişan geldikten sonra bir günde de olabilir bir haftada da ☺️
aseloykununannesi Tomrisme Rabbim sağ salim kucağınıza almaya nasip etsin🤲 ben 39 haftalığım hala tık yok banada dua edin 🤲
Tomrisme aseloykununannesi Amiin inşallah siz de ben de herkes de hayırlısıyla alsın kucağına yavrusunu🥰🙏🏼
Tomrisme burcin277 geçen hafta sarımsı sümüksü yapıda gelmişti, bugün önce içinde çok az kan parçalı sümüksü geldi bir saat sonra falan da çamurumsu renkte geldi.