Alfabeta Son bir haftadır özellikle yatarken nefesim cok daralıyor. Dün gece sabaha kadar uyuyamadım göğsümün üstünde bi ağırlık var gibii. Benim gibi olan var mı normal mi bu durum acaba
Kuzeyufuk Ben 25haftalıgım ama aynıyım dün gece bende sıfır uyku ile işe geldim çok fenayım cidden beni de yoruyor çok kötü etti bi anda nefesim tükeniyor
Alfabeta Kuzeyufuk bende yeni başladıı birde göğüslerimde cok büyüdü o da agırlık yapıyor bence öyle hissediyorum kaburgalarıma baskı yapıyor resmen
Alfabeta Nrcnnn kontrolüme 10 gün falan var gidince doktora sorucam gerçi böyle cok rahatsız ederse giderim hafta içi beklemeden